Responsive Ad Slot

Slider

P. RAMASAMY SEORANG RASIS TIDAK BERHAK MENYENTUH SOAL DAN INISIATIF ORANG MELAYU


P. RAMASAMY SEORANG RASIS TIDAK BERHAK MENYENTUH SOAL MELAYU DAN INISIATIF ORANG MELAYU 

Timbalan Pengerusi DAP Pulau Pinang merangkap Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang tidak layak mengulas perjuangan pemimpin Melayu khususnya berkenaan dengan Tun Dr Mahathir dan Tan Sri Abdul Hadi Awang.

Semua kenyataan-kenyataan dari P. Ramasamy berbaur perkauman terhadap orang Melayu dan segala inisiatif dan usaha untuk memajukan bangsa Melayu di anggap sia-sia. 

Adakah orang Melayu patut menyerahkan masa depan mereka dan bergantung harapan kepada P Ramasamy? atau DAP? Adakah Ramasamy akan menyelesaikan masalah orang Melayu yang berpecah belah? atau Ramasamy lebih suka kalau orang Melayu berpecah supaya dapat memberi kemenangan besar kepada DAP?

Kami yakin melalui Proklamasi Orang Melayu, lebih ramai akan sedar permasalahan orang Melayu dan bersatu mencari solusi untuk menyelesaikan masalah kemiskinan orang-orang Melayu yang menjadi masalah utama.  
 
Ramasamy adalah seorang pemimpin rasis yang sentiasa menyerang penyatuan orang Melayu dan pemimpin-pemimpin Melayu yang mewakili orang Melayu. Sifat dan kenyataan Ramasmylah yang menimbulkan kemarahan dan provokasi orang Melayu terhadap kaum bukan Melayu. 

Proklamasi Orang Melayu bukanlah agenda politik tetapi inisiatif yang dimulakan oleh sebilangan orang-orang Melayu yang sayangkan bangsa dan risaukan masa depan orang-orang Melayu. Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai seorang nasionalis veteran tentulah menyokong usaha kami.

Tun Dr Mahathir telah pun memfailkan saman fitnah RM150 juta keatas Perdana Menteri Dato Seri Anwar Ibrahim kerana menuduh Dr Mahathir memperkayakan ahli keluarga dan kroninya. Ramasamy boleh mula menabung sebagai persediaan untuk disaman jika terus membuat fitnah. 

Kami juga menggesa pihak polis untuk menegakkan undang-undang dan mengambil tindakan keatas  Ramasamy yang rasis dan ternyata telah banyak menyinggung perasaan orang Melayu.

Armin Baniaz Pahamin
Setiausaha Sekretariat Tanahair

 NOTA: Rujukan kenyataan Ramasamy: https://malaysiagazette.com/.../mahathir-hadi-tak-layak.../

0

No comments

Post a Comment

Stay Tuned~

TRENDS

both, mystorymag
© all rights reserved
made with by templateszoo